måndag 23 november 2009

CHICKPEA

Nu är det bestämt!

Namnet på mitt nya märke blir CHICKPEA, som i kikärta. Bra va? Om man är gravid eller har en bulle i ugnen så brukar man säga:a pea in the pod. Lite gulligt tycker jag:-)


Min hemsida kommer att finnas på http://chickpea.se/ inom kort.


Alla mössor är färdiga nu väntar jag bara på etiketten och sen så kör vi!!!


Hoppas att alla har en härlig höst/vinter.

Jag har varit hemma mycket. Jag har bakat och pysslat. Elton börjar skolas in på dagis om en vecka och det känns bra men lite sorgligt är det allt.


Oj oj nu måste jag gå och baka ut mina bröd som ligger på jäsning!


Kram

2 kommentarer:

  1. Åh va kul!! Har väntat och väntat på att det ska komma igång.

    Jag kan verkligen förstå hur du känner med Eltons inskolning. Jag vill aldrig att det ska bli augusti då Pontus ska börja. Men stora blir de och fort går det.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad kul!!

    Förstår att du vill ha kvar din lilla prins hemma på dagarna, han är såå mysig! Men det blir säkert superkul för honom & du får väl baka på heltid ;)

    Kram Lina

    SvaraRadera